Mare minciuna a sec XXI

O data am fost intrebat  care este cea mai mare minciuna? Chiar am fost pus  pe ganduri….si am realizat ca ea este dulcele si sfantul cuvant “Te iubesc”! Da,el este,va  mira faptul ? nu cred…Fiti acum sinceri cu voi insiva si recunoasteti de cate ori ati mintit ? Sunt sigur ca de  foarte multe ori,recunosc ca si eu am facut asa ceva si nu ma  mandresc cu asta.Pot spune ca asta este  ce-a mai  mare minciuna din toate timpurile.Desigur am invat din greseli si spun acest dulce “Te iubesc” dar nu la toate persoanele,chiar daca  realizez ca acest sentiment de ‘iubire’nu va dura mult,dar spun cu sinceritate,deci de ce nu ar fi sa facem asa cu totii ?Ne mintim singuri pe noi,ma uimesc de generatiile prezente cu cata usurinta  se intalnesc se despart, fac relatii.De  parca  ar fi un joc,ci nu   viata  reala,totul este  simplu pentru ei,defapt nu doar pentru ei,as spune  ca pentru toti.Dar ce sa intamplat? pentru a gasi raspuns  la aceasta intrebare trebuie sa ne  gandim ce e  dragostea? ce este iubirea ? care o pretuim atat de mult.Din punct   de vedere stiintific putem spune dur , ca este o activitate cerebrala,o activitate a hormonilor,dar in viata nu exista doar stiinta.Sunt niste sentimente puternice,un foc ce  se aprinde intre doi ce se iubesc si acest  foc poate sa arda mereu doar  dacaei simt ceva cu adevarat.Iubirea  este esenta lucrurilor……De ce pana si unele  animale sunt fidele pana la moarte partenerului..?De ce noi nu putem fi asa?Ce sa schimbat in timp? Cred ca gandirea,evolutia si a tot permisul, a facut  sfantul si sacru “TE IUBESC” intr-o minciuna ce se spune  pe fata!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment